reklama

Prečo som ako kandidát prijal podporu opozičných demokratických strán?

Žilina je mojim rodným mestom a plánujem tu ostať žiť až do konca života. Preto mi záleží na tom, ako sa bude vyvíjať. Na pozíciu primátora Žiliny som sa rozhodol kandidovať, lebo verím, že dokážem posunúť naše mesto vpred.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Verím, že mám na to dostatok skúseností, energie, nápadov a že som sa obklopil tými správnymi ľuďmi, ktorým na Žiline záleží rovnako ako mne. Kandidujem ako nezávislý kandidát, nikomu nie som zaviazaný a nemusím plniť stranícke ciele. Je pre mňa dôležité mať v rukách túto slobodu, nakoľko na ceste za lepšou Žilinou nehodlám robiť ústupky, ktoré by boli v jej neprospech. Nič na tom nemení ani skutočnosť, že sedem politických strán sa rozhodlo nepostaviť proti mne kandidáta vo voľbách, práve naopak, vyjadrili mi podporu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Chcem byť primátorom, ktorý ľudí spája, nie rozdeľuje.
Chcem byť primátorom, ktorý ľudí spája, nie rozdeľuje. (zdroj: www.peterfiabane.sk)


Z rozhovorov s vami cítim, že niektorí z vás si kladú otázku, či táto podpora nezmení moje nezávislé postavenie. Ubezpečujem vás, že naďalej ostávam nadstranickym kandidátom a mojou prioritou je dobro nášho mesta. A práve preto sa zo spomínanej podpory teším. Bez silných ľudí okolo seba, by totiž moje vízie ostali len na papieri. Vďaka partnerom, či už sú to jednotlivci, organizácie alebo politické strany, môže naše mesto dosiahnuť viac. 

Stranícka podpora pre nezávislého kandidáta je prínosná a potrebná, pretože:

1. Ak chcem dostáť svojim sľubom a naplniť riešenia Plánu ZA, spraviť zo Žiliny moderné mesto 21. storočia, potrebujem mať občiansku aj politickú podporu. Ktokoľvek tvrdí, že to zvládne sám, bez spojencov a partnerov, určite zavádza. Solitéri si v politike možno vystačia s marketingom, ale reálne riešenia neprinášajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. Nie ja som sa zaviazal stranám, naopak, oni sa svojou podporou zaviazali Žiline, že podporia našu víziu, ako posunúť mesto vpred. Žilina nebude stagnovať zaseknutá v politických konfliktoch a hádkach v zastupiteľstve, ako sa príliš často dialo doteraz. Aj vďaka silnej politickej a občianskej podpore máme reálnu šancu presadiť zmeny. 

3. Županka Žilinského kraja je nominantkou stredopravej koalície. Súzvuk medzi vedením kraja a krajského mesta je kľúčový pre rozvoj oboch - napr. pri realizácii projektov cyklotrás, integrovaného dopravného systému a ďalších riešení, ktoré ľuďom uľahčia život. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Aj vďaka silnej politickej a občianskej podpore máme reálnu šancu presadiť zmeny.
Aj vďaka silnej politickej a občianskej podpore máme reálnu šancu presadiť zmeny.  (zdroj: www.peterfiabane.sk)

Chcem byť primátorom, ktorý ľudí spája, nie rozdeľuje. Prijatie podpory zo strany opozičných demokratických síl bolo dobrým a zodpovedným rozhodnutím. Rozvoj Žiliny je pre mňa dôležitý, a to, že takmer celá súčasná opozícia sa rozhodla podporiť ma, je pre mňa jednoznačným signálom, že cesta, ktorou spoločne s vami kráčam, je správna. Aj napriek občasným vzájomným nezhodám sa tieto strany dokázali spojiť a vložili dôveru do mojich rúk. 

Verím, že spoločnými slilami dokážeme naplniť Plán ZA, ktorý som spolu s ďalšími 28 Žilinčanmi a odborníkmi v rôznych oblastiach vytvoril. Nájdete v ňom konkrétne riešenia i vízie pre Žilinu, ako mesto zelene, príležitostí a ľudí, ktorí v nej chcú žiť.

Peter Fiabáne

Peter Fiabáne

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som srdcom Žilinčan. V tomto meste som sa narodil, vyrástol a žijem tu dodnes. Život som zasvätil športu, vybudoval som plavecký klub Nereus Žilina. Práve téma športu a láska k rodnému mestu ma priviedla ku komunálnej politike. 16 rokov som pôsobil ako mestský poslanec.V komunálnych voľbách 2018 som získal dôveru Žilinčanov a bol som zvolený za primátora nášho mesta. Viac o mne, mojom tíme a našich plánoch pre Žilinu sa dozviete na mojej facebookovej stránke, na www.planzilina.sk alebo na oficiálnych stránkach mesta - www.zilina.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu