reklama

Plán ZA: Odpoveď na otázku, v akom meste chceme žiť

Záleží mi na tom, aby sme žili v modernom meste, kde sú bezpečné ulice, miesta plné zelene a príležitosti pre ľudí. Som rád, že nie som zďaleka jediný, kto má chuť pre Žilinu urobiť niečo viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spolu s 27 odborníkmi z rôznych oblastí sa nám podarilo pripraviť špeciálny dokument, ktorý sme nazvali Plán ZA. V ňom riešime všetky dôležité oblasti, ktoré vnímame ako výzvy pre Žilinu. Veľkou inšpiráciou pri jeho vzniku nám bol bratislavský projekt Plán Bratislava Matúša Valla a jeho tímu. S Matúšom sme sa osobne stretli viac krát a ako kandidáti na primátorov obaja cítime, že medzi ľuďmi je dopyt po skutočnej zmene. Aj to nás motivovalo, aby sme v Žiline pripravili plán šitý na mieru nášmu mestu. Spolupráca s Matúšovym tímom nám ukazuje, že keď sa ľudia spoja, vznikajú dobré nápady a preto sa z nej nesmierne teším. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Základný dokument Plán ZA: Naše mesto
Základný dokument Plán ZA: Naše mesto (zdroj: www.planzilina.sk)

Plán ZA je komplexným súborom riešení na mieru pre Žilinu. Rozdelili sme ho na 5 hlavných oblastí:

V každej z týchto oblastí nájdete viacero konkrétnych riešení, ako docieliť, aby Žilina bola skutočne moderným mestom 21. storočia. Riešenie dopravnej situácie, nový územný plán mesta, inteligentný kamerový systém, komunitné centrá, ale aj nová plaváreň a vyriešenie situácie s mestskou športovou halou. Aj to sú riešenia, ktoré najdete na www.planza.sk.

Plán ZA je však stále otvoreným dokumentom. Jeho počiatočná verzia je výsledkom práce mnohých ľudí, ktorí nemajú vždy rovnaký názor, no majú spoločný cieľ a lásku k nášmu mestu. Budeme vďační každému, kto má chuť sa zapojiť a prispieť svojimi nápadmi k lepšej budúcnosti nás všetkých. Svoje podnety nám môžete zasielať cez formulár na stránke www.planza.sk

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Chystá sa už tretia zo série diskusií o budúcnosti Žiliny
Chystá sa už tretia zo série diskusií o budúcnosti Žiliny (zdroj: www.planzilina.sk)

V najbližších mesiacoch tiež plánujeme sériu verejných diskusií na tému rozvoja Žiliny. Dve z nich už máme úspešne za sebou a priniesli viacero výborných nápadov a podnetov. Je mi potešením pozvať vás na ďalšiu diskusiu, ktorá sa bude konať už začiatkom augusta. Viac informácií o nej nájdete na facebooku

Verím, že spoločne sa nám podarí nielen o problémoch nášho mesta rozprávať, ale najmä priniesť skutočné riešenia, ktoré ho posunu vpred. Budúcnosť nášho mesta predsa tvoríme my všetci. 

V tohtoročných voľbách kandidujem na primátora mesta Žilina. Viac o mne sa dozviete na www.peterfiabane.sk

Peter Fiabáne

Peter Fiabáne

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som srdcom Žilinčan. V tomto meste som sa narodil, vyrástol a žijem tu dodnes. Život som zasvätil športu, vybudoval som plavecký klub Nereus Žilina. Práve téma športu a láska k rodnému mestu ma priviedla ku komunálnej politike. 16 rokov som pôsobil ako mestský poslanec.V komunálnych voľbách 2018 som získal dôveru Žilinčanov a bol som zvolený za primátora nášho mesta. Viac o mne, mojom tíme a našich plánoch pre Žilinu sa dozviete na mojej facebookovej stránke, na www.planzilina.sk alebo na oficiálnych stránkach mesta - www.zilina.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu